Wat moet je doen als je ziek bent?

Ben je uitgezonden via Doorstroom en ben je ziek, meld je dan ziek voor 09.00 uur bij de opdrachtgever en daarna bij de vestiging van Doorstroom. Deze vestigingen zijn geopend van 8.30 tot 17.30 uur en buiten deze openingstijden kun je een boodschap achterlaten op ons antwoordapparaat.

Na jouw ziekmelding melden wij je ziek bij onze partner FlexCom4. Zij zorgen dan voor de betaling en controle. Zorg dat je thuis bent voor een eventuele controle door de bedrijfsarts. Vragen over de dienstverlening van FlexCom4? Bel 024-3741666. Alle verdere informatie vind je in het verzuimreglement.

Beter melden

Ben je weer beter? Bel dan met 024-3741666 en houd je BSN (Burger Service Nummer) bij de hand. Het is belangrijk dat je op tijd belt als je beter bent. Doe je dit niet, dan kan je uitkering (tijdelijk) worden verlaagd, of loop je de kans dat je je teveel ontvangen uitkering moet terugbetalen. Bel uiteraard ook met Doorstroom en je opdrachtgever om door te geven dat je weer kunt werken.

Veiligheid

Uitzendburo Doorstroom is VCU-gecertificeerd. Wij streven naar een veilige werkplek voor al onze uitzendkrachten en informeren je vooraf over mogelijke gevaren. Op de Veiligheidsinstructiekaart lees je meer over veiligheid en het voorkomen van letsel. Jaarlijks worden de opdrachtgevers bezocht en worden de risico’s opnieuw in kaart gebracht. Zie voor meer info www.vca.nl.
Volkan DemirRegiomanager
Vestiging:Hilversum
035 - 621 86 44